110309

Kom precis hem från jobbet, och vet ni vad? hade fått post!! :P Äntligen;)
Guess what??

 Juste, hade fått hem mitt skal jag beställde igår. Frääääshit! ♥ Ska fan köpa lite olika, så kan man variera, men denna var ju super söt tycker jag! ♥

hihi.. Nu ere bara mina och älsklingens kläder kvar som vi väntar på, och bebisens kläder ofcourse! :P
Men dom kommer nog, säkert nästa vecka skulle jag tro. Hoppas  inte halens dröjer bara, dom brukar göra det! Menmen, man får ju i alla fall de man beställt, eller hur?? ;) 

I alla fall, igår var en grymt bra dag. Med älsklingen och hans bror peter. Vi har ju en massa alkohol här, osv, men eftersom vi aldrig dricker så tänkte älsklinen ta några shootar, och jag tänkte att de vore ju kul? Då kunde man kanske prata om vissa saker han inte vågar annars ;) haha almost.. Det blev riktigt kul, blev riktiga konversationer och allt, han sa så super gulliga saker till mig, fick veta en massa om förr o hur bra han tycker att han har det nu, med mig och allt!! :P Sen började han sakna sin bror peter, så vi bad han komma över. Så då satt alla vi tre o snacka en hel del, om allt, mestadels om barnet.. Men det var grymt kul i alla fall tycker jag. Fick prata av sig lite, och älsklingen.... han är bara för jävla söt!! Med allting.. Fifan vad jag älskar dig Leszek Hoffmann! Du är mitt allt, mitt liv, min största kärlek någinsin och de bästa som finns o hänt mig! Men de vet du :P ♥






Sen idag blev de somsagt jobb, och ungarna verkar vara ute hela tiden? göh jobbigt!! Så vi var ute nästan hela dagen förutom kanske en timme på eftermiddagen? aja.. Imorgon blire o ta med en massa massa extra kläder... För ska jobba där imorgon igen, och sedan måndag.. Men inte fredag, hoppas jag är ledig då? :P
 kan behövas riktigt. hihi.. Nu tänkte jag chila ner till kiosken o köpa dricka? sedan tänkte jag göra mat, får se vad som finns, tror det blir pyttepanna.. Sedan blire duschen. Får se vad som händer o sker sen..:P


Puss på er! :P♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0