110304

Tjena.. jobbet idag gick hur bra som hellst, börjar digga stället där jag vart i, i ungefär två veckor, men nu ere bara måndag&tisdag kvar där, sedan blire väl något nytt ställe hiho? :P

Tog bussen hem och väckte min älskling som jobbat så duktigt i natt. Då gick vi upp o gjorde lite mat tillsammans, tittade på lite serier och sedan Faster, tror jag den heter?? Jag rekomenderar den stort, jag brukar inte tycka om så mycket action filmer, eller något sånt nivet... Men denna film, var grymt bra!! ;)


oooo nu är lilla älsklingen på jobbet, så var blire o hitt på då?? :/ .. är i alla fall helg nu, grymt skönt! Sova ut som bara den och ta det jävligt lugnt faktiskt... Får se om man hitt på nå. PUSSS! ♥♥♥♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0