110303

Hej hallå! Idag var det stängning för min del idag dåe.. Det gick riktigt bra tycker jag ;) hiho.. Alltså från klockan 10.00 till klockan 18.30 + några extra minuter då jag vart tvungen o springa runt i hela byggnaden o kolla så att alla lampor var släckta, städa upp de sista, sätta påå larmet o låsa nästan alla dörrar :P Byggnaden e riktigt stor dock hiho. Men det gick.. Dagen gick faktiskt rätt fort idag, man hade mycket att göra, fick mycket ansvar och det gick riktigt bra idag tycker jag, var lite småkul o  vara ensam med barnen i slutet då jag var ensam i hela byggnaden utan nån original personal. Greatgreat! :P Sedan kom daddy o hämta mig och skjutsade hem mig, orkade inte vandra på stan o vänta i timtal på att bussen skulle komma, eftersom jag var så svag i kroppen, var så otroligt riktigt hungrig, men gjorde dock två mackor åt mig i slutet när jag inte kunde hålla mig, + den sista flickan som var kvar enda tills halv 7 fick också en liten macka. :P 

Menmen, sedan kom jag hem och då hade älsklingen gjort mat till mig, oooh så otroligt gullligt av han och jag älskar han såååå jädrans mycket!!!! :P♥♥♥


Nu funderar jag på o äta melon kanske? så gott ju!! Sedan blire lite tv, och chatt här, sen får de bog bli sängen, så trött! :( och älsklingen jobbar ju natt så ...




Imorgon blire jobb från typ klockan 09.00 skulle jag tro, till 15.30,, SEN HELG!.. fast baby jobbar natt hela helgen :c  Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: mysan

Hejsan nu har jag frågestund i min blogg och jag tycker du ska lämna en fråga! :)

skulle betyda mkt om du gjorde de!:)

du får svar i morgon!

förlåt om jag störde, kramis <3

2011-03-03 @ 22:06:59
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0