110302

halloj! Igår efter jobbet var man så himlans trött, att jag och älskling typ somnade påen gång xD nej men vi hade beställt lite mat, åt det, sedan tog vi ett bad och sen lite tv till det ... Vid 6 låg vi snarkandes, ;) vi skulle bara sova typ till åtta men icke sa nicke.. vaknade igen av att jobbet ringde mig o ville att jag skulle hoppa in o arbeta i ett dagis i rosta.. Så det gjorde jag, trodde att jag skulle få en ledig dag men nejnej ;).. aja, lättförtjänta pengar hiho, men jobbade bara ifrån 07.30-11.00.. Men det gick väldigt bra och väldigt fort hiho.. Aja.. jag och älsklingen har ingen aning om vad vi ska göra idag? :( vi e inte direkt trötta heller... :s eftersom vi sovit så länge.. vad kan man göra en kall vinterdag som denna? Imorgon blir det jobb, stängning :c ... Jobbar imorgon 10.00-18.30 .. Så jädrans jobbigt vill jag lova.:(.Men måste man så måste man, o pengar de får man ju hiho  ;)




Men nu ska jag försöka komma på något funfun som jag och älsklingen kan hitt på today! :P PUSS! ♥


Kommentarer
Postat av: Madelene

Kul blogg! :D

2011-03-02 @ 22:28:22
URL: http://stulnatankar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0