Idag är lillen beräknad! ♥

Idag är lillen beräknad, men vart är hon? :/ .. Känner ju knappt värkar ens... bara ibland men dom är ju inte direkt jobbiga heller. Menmen, får hoppas att vattnet går eller att förlossningen startar på annat sätt, denna vecka, vill inte gå för mycket över tiden!  Undra om jag kommer få som en chock och få starka förlossningsvärkar eller om det knappt kommer kännas? isåfall hoppas jag att vattnet går.






Idag har jag och älskling bara tagit de lilla lugna, vaknade vid halv tolv som vanligt, eller vi brukar vakna vid tio ha ha. Men i alla fall, sedan har vi bara myst och sånt typ. Vid sex somnade vi och vaknade nyligen, vid åtta tiden.
Sedan tog jag en skön rätt så kall dusch, eftersom jaa, svättas så fort jag rör på mig :/ .. Men skönt var det. Nu får vi se vad som händer. Ska ta det lilla lugna, tänkte jag. Puussar!



Kommentarer
Postat av: felicia ♥

syster, oroa dig inte. det kanske händer inatt eller imorn, man vet aldrig . oroa dig inte ! ♥

2011-06-08 @ 21:36:41
URL: http://feliciarydins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0