fredag!♥

För exakt ett år sedan ... eller ja den 4 juni 2010.


Nu äre andras tur att få uppleva denna sköna lycka och känsla, att ta studenten. Studenthelgen var en av de bästa helgerna jag haft, och studenten var en av de bästa sakerna jag gjort och klarat!
Har en massa vänner som tar studenten, och älsklings syster. Får önska dom lycka till och hoppas att denna dag blir en värdig dag att komma ihåg..



Nu har jag precis fixat mig, älskling badar. Ska snart upp till stan, till hans ena bror. Hans släkt är typ där, blir fika och så i alla fall, vad jag vet. Sedan kanske vi drar upp till Risbergska och kollar när dom springer ut, på hans syster och sen se om jag ser vännerna.


Lillen e försenad, fortfarande inte kommit -.- .. Hoppas hon kommer i helgen i alla fall, orkar inte vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0