110629

igår gick jag och vanessa till pappa en sväng o satt där o snacka lite skit, sedan mötte vi älskling. Gick sjukt långt igår och de var för skönt.

Idag gick jag till BVC, och lilla skrutten väger 3630 gram nu, stor tjej, och är 52 cm lång. hihi. Sedan gick vi till mormor, åt mat. Sedan träffade jag natta sabine och linda. Vi var ute typ hela tiden, men mest i skuggan för lilla prinsessans skull. Hhi men mysigt var de, riktigt mysigt hihi.  Kollade mig i spegeln nyss och är grymt röd =))

Prinsessan sover nu, så jag ska nog vila lite jag med hehe. Förresten , vägde mig hos mormor. Har gått ner 13 kg, redan? födde ju prinsessan för typ 16 dagar sedan bara, menmen hihi.


Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0