110626♥

Hallå bloggen. Idag kom mamma, syster felicia och allan hit på besök. Vi fikade och pratade en massa och det var riktigt mysigt och skoj. Men lilla Vanessa bara sov o sov o sov, men det behövde tjejen. Hon håller på o vakna till lite nu, så då måste jag kolla blöjan och sedan mata henne.
Kom precis hem, var o handlade lite me familjen + älsklings bror. Så vi tog en liten promenad också, o nu e man varm kan jag lugnt säga. Älskling är o handlar kort som vi glömde köpa, måste skicka ett kort till min andra syster som är på kollo, fick ju ett sött kort av henne för ett par dagar sedan hihi. :P




Jag födde dig raring, du kom ifrån mig, hela mitt liv ska jag älska just dig!




PUSSS!
/ Familjen hoffmann rapp! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0