110620

Hallå bloggen. Längesen jag skrev här, men har haft fullt upp.
Man märker att lilla söta Vanessa känner igen mig och är trygg hos mig, för hon slutar alltid att gråta när hon kommer till mig oså hihi. Men hon är trygg med sin pappa också såklart hihi.
Felicia har sovit här i två dagar, hon ska hem idag. Men var kul att hon var här i alla fall, då fick hon ju träffa lilla Vanessa, som btw blir en vecka gammal idag. Tiden bara rinner iväg.
Folk kommer hit mycket för de vill träffa lillen, och det är såklart kul.
Tänkte bara skriva blogg snabbt, för ska närsom göra något o äta medan hon sover. Sedan ska vi dra till haga och hämta ut ett paket jag fått och sedan vidare till min mormor, vanessas gammel mormor, och hämta lite kläder som hon och Lena har köpt, myspys.

Igår kom pappa, vanessas morfar hit också, han fick träffa leszeks mamma, riktigt mysigt. Vi fikade, pratade och så, sedan fick vi lite fina barnkläder, nalle, påslakanset av pappa till vanessa, och jag fick två tröjor ifrån taiwan av honom, urgulligt.


Men nu måste jag dra, så ha det bra så hörs vi, sötnosen börjar vakna nu.

Kommentarer
Postat av: Love&Peace

Jag har en tävling på min blogg nu- kika gärna in och lycka till ♥

2011-06-20 @ 23:30:11
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0