110610!

Så ja, nu kom man precis hem. Nästan i alla fall. Har varit hos pavel, älsklings bror, hela dagen kan man säga. Med de andra bröderna, + lite av deras släkt. Ja mysigt har det varit. Sedan gick vi till risbergska skolan, tittade på deras syster, och sedan upp till stan, o titta på flak, och sedan till pavels place igen.. Åt en massa gott, snacka en massa skit, musik och så. Sedan somnade jag och älskling i soffan xD och så tog typ jacek bild på oss tror jag? ha ha. För vaknade typ till då. hiih. Sedan skulle de flesta ut på krogen och det. Då tog jag och älskling en taxi hem och sedan hoppade vi in i ett bad, eftersom man gått runt o svettats kossa idag.. Hatar att man är 10 gånger varmare när man är gravid -.- .. har precis ätit två mackor, vi ser på tv nu. Kanske ska dra till Peter sen och kolla läget oså, men de får vi se somsagt. Togs en massa bilder idag också, men jag känner mig som en fet kossa, okej jag är gravid och har fått en stor mage nu då, typ? men ändå ha ha. Aja, graviditeten är snart över, då har man en gosig liten bebis o gosa med och sedan blir man till sig själv igen efter ett tag hihihi. Men får se om bilderna från idag kommer in nångång när man får dom, får se if i daaare! höhö. Ha de bäst. '
Här kommer i alla fall två fina bilder på mig och min underbara älskling som jag älskar mest i hela jävla universum! He is the best!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0