110607! :):)

Helluuuj! Imorgon är somsagt lillen beräknad, får se om hon vill titta ut eller inte? jag tycker att hon ska komma nunununuu, orkar inte bära henne i magen längre ha ha. Tungt blire. Men vilken lätt graviditet jag haft? tillskillnad från andra. Men så kan de gå hihi :b ..

Idag så vaknade man av att de var sååååå varmt i sovrummet, men det äre alltid ju! Suck. Men tog på fläkten, och har alltid öppen balkong i fönster, men knappt att de hjälper? inte mig i alla fall, + fläkten låter som en ko flock. Ha ha. I alla fall, vi åt frukost på balkongen som alltid hihi. Mysigt ere. Sedan så kom älsklings mamma + deras släkt hit, de ville se hur vi bor. Så vi fikade lite, eller jag drack bara vatten typ, men vi hade ställt fram en massa kakor och sånt till dom. Sedan blev det en massa prat, elle ja... jag fattar inte ett dugg av de dom säger xD.. och dom inte av de jag säger. ha ha. De pratar ju bara polska, alltså älsklings släktingar som är här från polen som hälsar på. Men de gör ingenting, man kan le, skratta och va glad så blir allt bra;).
Sen får ju dom översätta ibland osvosv.

Nej nu spelar älskling korpen match. Jag ska titta på lite desperate housewifes, och måste fan flytta fläkten? bytte plats på soffan och nu typ dör jag?? fyfan hur kan de va så kvaaavt.


aja, ha en toppen dag. PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Clara

söt blogg ^^

2011-06-08 @ 15:47:20
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0