110606

Förlåt för den dåliga uppdateringen heheh ;b ..
Men iförrgår kom älsklings släkt från polen så vi var där o umgåss, och sedan åkte jag älskling jacek viktorika hennes kille o adam och badade, jag badade inte, inga badkläder :( men jag fick vatten på mig i alla fall ha ha..
;)

Igår så åkte vi hem till älsklings mamma och åt mat, var där i några timmar. Hans kusiner o släktingar var där. Sedan stack vi hem, sen på kvällen drog vi till peter, och umgicks, senare på natten drog vi hem. Finns inte så mycket att skriva om för man har inte gjort så mycket, utan mest umgåts oså.
Nu ska jag ut på balkongen och äta frukost, för sedan ska vi möta några och sedan åka hem till jacek o grilla lite och det.

Jag och älskling fixade balkongen, urfint nu, hade en soffa där förut, men den tog vi ut, eller mest han? ha ha.. Så nu ere bord och två stolar, och golvet är rent det med.
;)

Det är så sjukt hur varmt allting ska vara när man är gravid? blir ju typ tio gånger värre. Får ju värmeslag, solsting o allt. Får duscha minst två gånger per dag för att inte vara helt utsliten och det, sedan klunka i mig vatten. Men blir ändå lika varm, :/ Menmen snart över hehe

Puss!


På onsdag är det den tiden då lillen är beräknad. Får se om hon kommer då! Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag har tsatziki.. Kom och et med mig hahaha :D

2011-06-07 @ 15:26:04
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0