110603! - ♥ - !

Älskling fick mig o vakna vid halv tio redan idag ;o Börjar få in mamma och pappa rollen? hihi.
I alla fall, vi åt frukost och sedan tog vi ett bad. Vid tolv var vi ungefär klara, och då tog vi bussen ner till stan i sommarvärmen, eller sådär äckligt varmt är det. Jag köpte en klänning, en kjol och ett linne. Klänningen kommer sitta göläckert sedan, när jag inte e gravid längre ha ha. Kjolen har jag på mig nu i alla fall :) .. Sedan åt vi buffee på kinamuren, men vi var inte så hungriga så åt typ inte så mycket? :/ men nu börjar man bli lite smått hungrig huhu. :P

Sitter rätt tajt vid brösten o magen just nu, men efter graviditeten kommer den sitta grymt bra.;)

Här kommer även en bild på en annan klänning jag köpte häromdagen.

Den kommer också sitta grymt bra efter graviditeten ha ha.;)

Här kommer en annan bild på en hylla jag och älskling köpte häromdagen, där vi har alla baby kläder i typ. Ovanför hyllan är en riktigt fin blomma jag och älskling fick av mamma och allan när dom kom och hälsade på hihi. ;)



Nu ska jag och älskling till affären, köpa jordgubbar? o lite vindruvor hihi. Kanske något mer gott också.
Älsklingen och hans bröder + vänner ska titta på fotbollen ikväll, jag med dårå hihi. Men dom ska dricka öl så jag vill ju också ha något gott till det, så jordgubbar blir skitbra. Sverige-Moldavien! höhö. ;)


Puss!! ♥




Kommentarer
Postat av: Felicia

Ååh, du och jag måste bara shoppa ngn dag ! Och Vanessa ska oxå med , Hahaha ;) när får du pengar ?



Pussssssss ! <3

2011-06-16 @ 22:41:07
URL: http://feliciarydins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0