110601

Idag var jag och grillade med älskling adam mattias pier och pawel hemma hos jacek. Det var riktigt mysigt och riktigt gott. Men innan det, på dagen vid kanske 2? så käkade jag och älskling och adam på La baguette, riktigt mysigt. Köpte också en hylla i ikea. Riktigt fin var den, som vi ska lägga nästan alla baby kläder oså i hihih. Men i alla fall, sedan vid kanske sex? åkte vi hem till jacek, sedan grillade vi kanske och åt vid 7-8 något, riktigt gott var de villjag lova. ha ha. Kom nyligen hem, älskling är på liquid, med sina vänner och bröder. Mysigt och roligt för han ere väl ha ha. Medan jag sitter hemma och väntar på att lilltjejen ska ploppa ut, eller tryyyckas ut kanske de heter? :/ uschiami.

Någon bra film på tv verkare va i alla fall, så vi hörs sen då sötnosar. Pussar!



 

Just nu har jag lite blandade känslor också, .. Mitt humör går lite sådär upp och ner oså, känner mig ledsen? och det, men de kom numera på kvällen, + att en som skjutsade hem mig körde som en idiot, då blev de bara värre, + blivit riktigt åksjuk och de under graviditeten. Aja, lika bra och lägga sig ner innan man tar ut de på andra personer. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hänt snuttis? <3

2011-06-02 @ 18:46:55
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0