110721

oj, är inte så duktig på att uppdatera märker jag. Men man har ju inte så mycket tid hehe.

Igår kom carro på besök i alla fall, träffade mig och lilla prinsessan. Vi satt o snackade en massa och det är alltid lika mysigt. Sedan tog vi en promenad till vivalla, träffade på en gammal festkompis, snacka lite. Sedan så gick jag och prinsessan och hämtade älsklingen från jobbet, sedan storhandlade vi mat i maxi. Myspys.

Idag tog jag o prinsessan en lång promenad. Sedan senare på kvällen så träffade vi amaal en stund, gick en sväng ute. Snackade en hel del som vanligt. Alltid lika roligt det med. Träffade på min farbror patrik också, snacka lite oså, han kanske kommer på besök i helgen o kollar hur vi bor o allting. =)
För ett tag sen kom jag och prinsessan hem. Älsklingen matar henne just nu med nappflaskan. Så tänkte slänga in ett snabbt inlägg. Ska äta lite tomat soppa nu, =) typ bara det jag äter nu för tiden, + nudlar? höhö. Inte direkt mat sugen :/ så det får bättras på.

Ska bada lilla prinsessan idag snart.  Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0