110717 ♥

Kanske blir Gotland i början av augusti!! :P
Då blir det första semestern för prinsessan, + för mig o älsklingen tillsammans. hihi.
Åker isåfall med pappa och patrik, vara där i ett par dagar i alla fall. Grymt mysigt blir det.:P


Idag har man inte gjort så mycket. Prinsessans farmor o faster kom hit på besök ett tag, avlastade mig och älsklingen ett tag hihi.;) Sedan har vi ätit kyckling., mumma. Lekt och myst med prinsessan.

Jag och prinsessan tog nyligen en promenad. Hon låg o sov i barnvagnen medan jag gick väldigt snabbt, ibland joggade jag t.o.m. Riktigt skönt var det. Sedan började de duggregna lite, men lite regn skadar ju inte;) ?

Nu sover sessan på älsklingens mage, myspys har dom. Jag ska lägga mig i soffan och vila lite, känner mig helt slut i kroppen och riktigt trött börjar man bli..


Blev inge generations kort idag, utan det blir imorgon hiho. :P




Puss och kram på er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0