110716

Har beställt hem en sådan manick som man tränar magen med, den verkar bra och det kan vara lite kul hihi.;) När vi sålt denna soffa som vi har här hemma så ska vi köpa hem en jätte fin soffa, så blir det lite större utrymme här hemma i vardagsrummet. Men det blir någon dag här framöver. ;) Släp+hjälp har vi redan ordnat i alla fall.
Lilltjejen sover, jag var nyligen o solade, brun har man blitt (y) .. Senare i eftermiddag kommer älsklingens mamma hit på besök, hon har vart i polen i tre veckor. Så de blir väl fika o prata. Imorgon blire eventuellt att ta ett generations kort eftersom vi e 5 generationer i släkten nu. På både sidorna. Men imorgon blite att ta bild på pappas sida. Om det gick? men eventuellt i alla fall.

Ska lägga mig lite i soffan o vila nu förresten, riktigt trött. Lill tjejen sov med mig och älsklingen i sängen i natt, hon vaknade vid  4 inatt, så då ammade jag henne och sedan somnade både hon och jag, pappan sov redan såklart hih;). Sjjukt mysigt är vad det är.♥



Puss sålänge. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0