110714.

Hej.:P

Idag tog jag och lilla prinsessan en promenad, den vanliga promenaden vi tar varje dag. Sedan gick vi hem, och åt lite, gosade och lekte. Sedan vid två stack jag och prinsessan och mötte elin o hennes söta lilla son. Vi gick väääldigt långt, snackade riktigt mycket, om allting. Sedan gick vi till maxi och satte oss där, bytte blöjor, gav barnen välling, och sånt. Sedan tog vi en till lång promenad, och sedan stack jag hem till mig. Kom hem vid sju tiden. Tycker att det e riktigt roligt att man fått upp kontakten igen, och det var riktigt mysigt och roligt. :P
Nu är älsklingen hemma, eller han kom hem för någon timme sedan. Vi ska äta lite nudlar xD sedan bada lill tjejen och sen försöka få henne o sova så att vi själva kan sova lite hehe. Tiden idag har gått riktigt snabbt i alla fall. ♥


Idag har man gått riktigt mycket att de känns i benen o hela kroppen hah.


Igår tittade jag och älsklingen på en film som heter Trust. Riktigt bra film och rekomenderas stort. Handlar om en ung flicka på 14 år, som träffat en kille på nätet, som sägs vara i hennes ålder men som inte riktigt är sant. Sedan händer en massa grejer. Men den var riktigt bra faktiskt, dåligt slut dock och det kunde hända lite mer grejer i filmen tycker jag. Men annars var den riktigt bra.




Pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0