110713

Tjoo =). Idag har jag och lilltjejen varit ute en hel del, gått en lååång promenad. Jag joggade lite med barnvagnen också, tog en skogsväg typ. Mysigt var det. Sedan har jag lekt en hel del med henne, hon börjar förstå så mycket, och så är hon riktigt nyfiken eftersom hon har börjat se en hel del. Nu har hon dock sovit i typ 2-3 timmar, så snart ere väl dags o ta upp henne o ge henne lite mat o checka blöjan hihi. Älsklingen slutar vid sju, så då blire att gå iväg o sola igen hiho.

Jag har diskat, plockat lite hemma, tvättat kläder, hängt in nytvättade kläder och lite sånt. Medan hon sovit. Fått en hel del saker gjort i alla fall. Nu tänkte jag lägga mig i soffan o titta på tv, och snart så ska jag ta upp lilla sötnosen.


Puss!


Far och dotter. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0