110707

Tjolahopp. Tänkte skriva lite snabbt, har inte lika mycket tid att skriva blogg som förut hehe.
Igår var jag och våran söta prinsessa i BVC. Hon hade gått upp väldigt bra och allting var riktigt bra hehe.
Sedan när hon väl tillslut somnade i vagnen, så skulle jag låsa upp dörren här hemma, och de gick inte, jag stod och bankade in nyckeln i en halvtimme sedan gick de, och lilltjejen vaknade såklart o skrek o skrek, hon var hungrig o ville byta blöja. Så då tänkte jag, happ de var den sömnen jag behövde. Men hon somnade tillslut igen.
Så idag kom ÖBO och fixade till låset. Så nu funkar den nog som den ska.
Ska ta en promenad med lilltjejen lite senare, o till affären. Hon håller på o vaknar till nu, så ska strax byta blöja o ge henne lite mat hade jag tänkt. Sedan när hon somnar ska vi dra utåt.
Hon är så gullig när hon sover på min mage hihi.

Nej nu måste jag sluta... skriver lite senare.

Älsklingen e på jobbet, oh, vill ha han här hemma :/ .. Han kommer hem vid åtta tiden ikväll.


Puss och kram.



'


Igår skickade vi in till örebro tidningen , om när hon föddes och det. Så jag tror att den 10 augusti kommer den annonsen eller vad de heter komma upp, håll utkik ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0