110705

Igår var lilla vanessa ganska gnällig, och vägrade att sova osvosv. jag längtar till när hon kan sova hela nätterna utan att vakna och sedan när hon blir några månader, då man kan göra mer saker med henne :P.
Men det kommer, eftersom hon redan var tre veckor gammal igår!! :P
Just nu sover hon på min mage igen med en öppen mun1 Så jävla söt bebis vi har fått!! ♥ 
helt underbar är hon.



Igår eftermiddag träffade jag natta, vi tog en lång lång promenad o snacka en massa skit, kändes både mysigt och trevligt! ♥
Sedan blev de fixx o trix hemma, + att lilla tjejen vägrade o sova, lite gnällig, men de kan man bli ibland ♥


Nu är älsklingen på jobbet, jag ska fortsätta äta upp mackan, sedan lägga henne i sängen o sedan sova jag med, får hoppas på att hon i alla fall sover några a timmar till!


Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-05 @ 11:50:23
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0