vrickat.

oh jag är så trött. Hemskt trött, men vill inte sova nu, för då lär jag vakna om ett par timmar , då det är natt, och vara klarpigg, och vad finns det att göra då? nej ingenting såklart. Alla sover ju då. Usch ...

Det känns som ... att när jag väl har somnat, kan jag sova exakt hur länge jag vill om inte längre... Men jag har också riktigt svårt att somna ibland med. Brukar ligga i soffan o titta på tv, sedan blir jag riktigt trött och tänker, "okej, somnar jag så gör jag det" .. men det tar ungefär sisådär 5 sekunder, sen är jag riktigt jäkla pigg igen och så håller de på så, om och om igen. Vene om tröttheten är p.g.a min graviditet, för såhär var det dock inte förut hehe. Men just nu är jag riktigt trött,  men eftersom jag somnade vid ett, vaknade ca halv 6, somnade igen halv 10 typ och vaknade tio över tolv av att jag skulle till stan o shoppa. Men jovisst, är dyngtrött nu, men lägger jag mig i sängen, så kommer jag att ligga vaken i en-två timmar i alla fall. Hatar när jag får sömnproblem! :(

Nä nu ska jag lägga mig i soffan igen, äta pyttepanna o titta på tv. PUSSS! 




Kommentarer
Postat av: Viktoria, Marks största blogg

jag mår jätte bra idag, hur mår du själv sötnos? :)

2011-01-31 @ 20:38:02
URL: http://Viktorias.nu
Postat av: Johanna

Nu har jag utsett en veckans bloggvinnar. Gå in och se om det blev du! :D ikväll kommer det en ny tävling så håll utkik!

2011-02-01 @ 13:06:18
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0