vill ha en kattunge!

Vet inte vad det är med mig idag ;o på värsta dåliga humöret, tänker negativt om allt. ooh saknar en hel del som var i mitt liv förut, säger inte att allt inte e perfekt som det är nu, för det äre verkligen. Allt är så himlans perfekt som det är just nu, har världens bästa o underbaraste pojkvän och våran underbara dotter i magen, det är perfekt. Men jag saknar det endå så som det var förut, lite grann. Vissa vänner, brukar sitta o titta på lite gamla bilder o sedan tänka tillbaka på den tiden, fina minnen o en fin tid var det.  Verkligen. Men behövs det verkligen alkohol i bilden för att man ska fortsätta o vara vänner? kan man inte ses utan o dricka? jag gillade att dricka, de gjorde jag ofcourse, men nu gör jag inte de p.g.a att jag e gravid. Men de kommer ju såklart bli kul o kunna fira våran dotter me vänner sedan om något år eller något när man slutat att amma. Men man har såklart också märkt vilka som stannade kvar o vilka som inte stannade kvar. Falska vänner finns de tydligen gott om. Lite vänner finns allt kvar, men det är få. Men jag bryr mig inte, jag har världens bästa pojkvän i mitt liv o en underbar dotter i min mage ( kan hon inte börja sparka snart så att jag vet att hon mår bra?? ) Men jag saknar vissa gamla vänner, de jag brukade umgås med förut, ni borde veta vilka ni är. Men ni har också behandlat mig som skit, men aja, jag har lite funderingar om allt osvosv, mina tankar, o allt ligger bara omrört i mitt huvud, så vene hur jag tänker ennu... Men det jag ville få ut var ... att jag saknar de gamla tiderna, enormt. Med alla de underbara personerna!!!!  Men ta de inte fel, älskar min pojkvän o vårat barn som snart kommer till världen.









P.s kanske ska köpa en kattunge :P har mailat henne, det var ett bra pris, får hoppas att hon har kvar den =) DÅ blire att åka dit o kolla på den. hihi.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0