110114

Hejsan! :P Vaknade vid två tiden idag, gjorde lite frukost o tittade på tvn. Sedan tog jag en rejäl promenad runt vivalla, i detta snöoväder, kände verkligen att jag knappt hade ork, men det gick an. Tog väl kanske 50 minuter o gå, men mest för snön, brukar ta kanske 40 annars. Känner hur ont i ryggen jag börjar få när jag rör på mig sådär mycket osv, Menmen, det kändes endå skönt o gå! ;) Nu sitter jag här hemma o läser lite på internet om graviditet, enligt den hemsidan e jag i 22 fulla veckor. Men jag vet att de inte riktigt stämmer. Jag är gravid i 20 fulla veckor isåfall? Ska till mödravårdcentralen igen den 15/2 klockan 09.30!  Då lär man veta exakt vilken vecka man är i hihi. :P Men i alla fall, pappa är i affärn och köper kyckling, mums på det!!!! . Sedan chips och cola skulle jag tro. hihi.. Så blir mys med film, ska också se denna film : Easy A, tror jag sett typ den på sf, eller något, men den fanns o ladda ner, så den blire o se ikväll. När jag äter de goda chipsen! MUMS! hiih. aja, händer mer idag? vet inte, eftersom alla festar gärnet, men det blir en lugn och skön fredag! Superduper bra. Blir att träffa älskling imorgon eller söndag i alla fall, saknar han till tusen så fort vi skiljs åt! :(
Btw, pluggade rätt så mycket igår hihi, :P imorgon får älskling hjälpa mig med en sak, men annnars går de finnemang.

Hörs vi sen? Pussadjö! / Elly. 




Kommentarer
Postat av: Natalie

Det börjar bli riktigt jobbigt att inte kunna somna.. Varför kan inte du somna då? :)



Ja, de vet jag men jag brukar inte ta vara på de tillfällen som finns för jag inte "öppnar" mig men skönt att veta att du finns iallafall och du ska veta att du kan komma till mig omre är nått du också :p

2011-01-14 @ 17:34:53
URL: http://tyypnattha.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jahaaa skit jobbigt de där serrö. De problemet brukade jag ha förut eller ja de kommer i perioder.. Just nu vet jag faktiskt inte varför jag själv inte kan sova för jag tänker inte så mycket just när jag ska sova.. eller så kanske jag gör de omedvetet.. i dont know..



Tack, de känns riktigt skönt att veta. Jag finns också alltid tillgänlig både för dig och plutten i magen ^

2011-01-14 @ 23:08:54
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0