rubrik, vad säger det dig?

Hallåhallå sötnowsar. :P Kom hem för ett tag sedan, har betalat lite räkningar hehe.
Var hos tandläkaren förut, hade några få hål, inte alls så många som jag ärligt trodde hihi. Perfekt.:P
Fick en ny tid den 28 januari. Fick räkning också av dom, sedan lite andra grejer jag ska gö o hur mycket de kommer att kosta, men pappsen hjälper mig! Ska snacka med han när han kommer hem hihi. ;)
Sen gick jag ut o hämtade mina kläder, men mina trosor kom inte med! Mina efterlängtade , fina, trosor! buhu. Men mina fina tröjor kom med, två st. Så betalade den räkningen nu, så nu behövs de inte att betala mer av den, hihi för bra. Klartklart. Sitter o snackar med lite folk på facebook, kenny o micke. Goa personer de.
Ska väl se lite mer oth ! hihi och sedan kommer min efterlängtade älskling som jag ska pussa på o aldrig släppa taget!!!! 


Btw, lillen är beräknad den 8 juni nu! :P Tiden blev ändrad! hiihi. Bara typ en vecka efter så de e lugnt! ;)




Fick också en fråga som jag tyckte passade in lite här hihi.



Sabina om 110105:
Men ojj! Grattis! har du kommit på namn ännu ? :)

sv: Ja, vi har lite förslag osv, men vi fastnade för Kelly! :P


Kommentarer
Postat av: Ntherése

Hej söta du! Nu är tävlingen avslutad, tack för att du var med och tävlade! kika in och se om det var du som vann!:) kram Ntherése.

2011-01-05 @ 18:05:07
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/
Postat av: Lina Holgersson

Tänkte bara kolla om du hade lust att kika in i min blogg. Jag har superbra tävlingar uppe och säljer även kläder via tradera, skönhetstips mm..



Förlåt om du inte gillar når folk skriver reklam om sina bloggar. Men vissa uppskattar (A)



Kramar //Lina



<3

2011-01-05 @ 23:25:08
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/
Postat av: Orinta :)

Fin blogg !! Besøk gjerne min :)

2011-01-06 @ 15:34:29
URL: http://orintarui96.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0