Pluggtime!

Nuu blire o plugga lite engelska en stund tänkte jag, i alla fall lite grann! Blir nog ett prov snart skulle jag tro. Vene hur jag kommer klara engelskan, jag kan bättre än vad jag tror och presterar men jag gör mitt bästa o sedan får vi hoppas på det bättre resultatet. Mer än att försöka, kan jag ju inte göra.
Jag smsade en gammal vän förut. Jag berättade att jag tänkte tillbaka på hur det var förut och att jag saknade den tiden lite grann. Jag har inte fått tillbaka något sms men jag skrev också : du behöver inte svara om du inte vill, ha det bra. Kram " i slutet. Så får väl se om man får något sms tillbaka. Men jag ville bara säga att jag saknar den personen, som vän dock. För vi var typ bästa vänner, en längre tid. Men mer än att hoppas på att man får ett sms kan man ju inte göra. Vore ju såklart kul. Orkar inte bråka o hålla på osådär. Men vene om jag är redo för att bli vänner som förr, men jag skulle gärna ge det ett försök. För jag vet att båda var elaka, grova, dumma, och jag hoppas också att båda vet om det ( eller jag vet dock om det så hoppas att den andra personen också vet om det ). Jag ångrar mig i alla fall. Förlåt. </3


Nu är jag lite orolig över ett annat sms jag skrev till min baby! svaaaraaaa! haha! vet att du jobbar men endå. Pussar

Kommentarer
Postat av: Mariell Graarud

hihi, nice blogg :)

2011-01-22 @ 16:30:35
URL: http://mariellg.blogg.no
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-22 @ 16:37:37
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0