Perhaps moving into my boyfriend next weekend.

Hej. Pluggade i ungefär 1 ½ timme - 2 timmar idag, kändes riktigt skönt. Orkar inte mer för idag. Bebisen sparkar för fullt, ohja. Riktigt mysiga sparkar äre. Löst en sålänge, men blir hårdare o hårdare hihi.



I alla fall, sedan såg jag en riktigt bra film Just wright, från 2010 tror jag. Innan jag såg den filmen , när man bara såg början så tänkte jag, suck, aja värt ett försök. Men den visades vara en av de goaste filmerna ju!! :P Riktigt bra var den, både rolig, ledsamt, o allting i samma. Komedi, drama, kärlek, sport. Every thing in that movie. Så den var riktigt sevärd kan jag lova. :P Ska nog se någon mer film ifrån 2010. Kommit ut en hel del nu hihi. Får se vad som händer o sker ikväll. Finns inte så mycket att göra en sån här tråkig lördag. kan inte sluta tänka på min älskling heller, . :(.. fortfarande nykär ju hihi. Längtar tills vi flyttar ihop, blir förmodligen till helgen som kommer. Underbart!!! Men hoppas att vännerna vill o kan ses endå, hiho. aja, lyssnar på musik, och ska kolla runt lite här, och sedan invänta några sms. Men ha det toppen. Puuussar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0