little fockers? ;)

Hejsan. Idag har jag pluggat lite engelska, och sedan gjorde jag mat åt mig och felicia, efter det diskade jag. Ohja. Sen har jag fixat med lite bilder, pratat med älskling och så.
Imorgon blire bio med nattha, vi ska äta först och sedan bio, värsta dejten? ;)
Vi ska se : Meet the parents, little fockers.
På torsdag hoppas jag att jag kan träffa älsklingen, miss him so.:PSedan på fredag ska väl antagligen några dricka hos honom. Så då ska jag väl vara där o titta på, går väl dit med David. Kan bli kul? kanske? kanske inte :b Men älskling ville att jag skulle komma så, vore enklast om jag sov hos honom från torsdag till fredag, men jag vene om han tänkt göra något innan de ska dricka på fredag. haha får ta o fråga han det. Hure blir osvosv. Men det ordnar sig allt. Hoppas bara de inte blir som de blivit, då drar jag fanimig hem alltså ;b  aja, men nu ska jag sluta vara här.. Blev på dåligt humör plötsligt ;o .. men i alla fall, ska väl lägga mig i soffan o glo film o smsa med älskling som jobbar o lite andra vänner.

Pusss / eran.

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: härligt :)

med mig är det bara finfint :D

2011-01-18 @ 23:03:53
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: njae inte mycket, det blir skola, mysa med min pojkvän och sen på lördag så åker vi och åker snowboard och skidor i Norrköping ;D själv då? :)

2011-01-19 @ 07:28:10
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Js

Fin blogg :)



2011-01-19 @ 11:59:35
URL: http://saavurdic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0