It is a good day?

Hej you! ;) Whats up? aja... Var i komvux idag, rätt så mycket folk, trevligt folk dock! På ett sett ser jag fram emot att börja plugga lite engelska, lära mig lite mer, ifall om man ska utomlands i framtiden o ska behöva prata engelska? ;) hehe.. Sen för att det är lättare o plugga vidare då också.. Så det kan vara kul , riktigt kul.. Kanske? Läraren var för sträng.. riktigt... Det här kommer vara riktigt hårt? men man har veckor på sig innan vissa grejer ska vara inlämnat, men exempel, råkar man glömma att skicka en ett datum så blir man avskriven från kursen etcetc. Vilket inte är så bra, det är mycket självständigt,  mycket man gör hemma, kanske träffas nån gång ibland när läraren skriver att hon vill ha gruppträff, när man ska göra vanliga prov, nationella etc. Sååå ere. Menmen det ordnar sig, jag kommer säkert få en massa hjälp av älsklingen med engelskan också. Men det jag oroar mig för är det muntliga, när man ska ha gruppträffar, bara snacka muntligt osv. Det oroar jag mig mest för, men just nu ere bara ett brev jag ska skriva till läraren, som ska vara inlämnat senast på söndag. Men ska börja lite smått med de nu, ska försöka göra det braigt. Sen i veckan ska jag åka o köpa tre engelska böcker jag kommer att behöva ha... hoppas de inte är allt för dyra bara. Sen ska nästa inlämning vara senast söndag vecka 4. SÅ man har bra tid på sig, men man måste ju endå jobba hårt? för det är mycke som ska göras, och vill ju åtminstone få ett G.. Jag är lite osäker, men jag ska i alla fall göra mitt bästa, och sedan hoppas på det bästa... Sen får vi se om det blir bra, eller inte.. Gör somsagt mitt bästa i alla fall! :P

Sen kom jag hem, tittade på lite mer  gamla oth avsnitt, och nu ska jag väl sätta igång o skriva mitt brev till läraren, i alla fall skriva lite dårå. Sedan blire o snacka med älsklingen o folk dårå. Saknar min älskling till tusen! Verkligen! oooh, när ska jag få träffa dig :( vet att de eventuellt blir i helgen, men för långt kvar dit?










Jag Älskar Dig Leszek Hoffman! Tills döden skiljer oss åt och ennu längre. 

Kommentarer
Postat av: Asgeirsonja

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-04-28 @ 13:53:16
URL: http://asgeirsonja.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0