Different.

Jag blir så trött på så dumma kommentarer, de här är min blogg o jag skriver vadfan jag vill oavset om ni vill eller inte, vill ni inte läsa de jag har att skriva, så kan ni ju typ dra härifrån? ;) Ingen har tvingat er att läsa. Herregud, men jag vet dock att det är någon som ogillar mig som skriver sånt, sånt känner man på sig.
Men jag skriver om mitt liv, om min graviditet och om vad jag vill, utan att ni har något att säga om det, ni kan få säga vad ni vill att jag ska skriva om, om ni vill men ni kan absolut inte säga vad ni tycker att jag ska sluta skriva om. De måste ni ju ändå förstå?. De där om att man får konstiga sug när man är gravid, hör ihop.  Jag fick aldrig konstiga sug på kvällstid innan min graviditet, och nu får jag det, därför skriver jag att man kan få det när man är gravid för det fick jag aldrig förut. Detta är om min graviditet, inte om någons annans. Alla olika individer blir helt olika under deras graviditet, min är unik, deras är unika, fast på olika sett. Utan man är helt olika på det. Min graviditet är helt olik någon, exempel ... jag mådde  bättre är någonsin under de tre första månaderna, medan andra mådde illa o spydde varje morgon, eller hela dagarna. Men de finns mer.. Allas graviditeter, är helt olika o unika på olika sett. Så sluta klaga,  ska ni läsa de jag har o skriva, så gört. Men ska ni fortsätta klaga, sluta läsa? är väl inte så svårt o sluta läsa? om ni inte tycker att de jag har att säga är rätt så intressant?  Jag har aldrig tvingat er att läsa de jag har att skriva. Men väljer ni att läsa det, är de upp till er. Ni kan välja att säga vad ni tycker att jag ska skriva om, men eftersom det är min blogg så kan ni inte säga de jag inte får skriva om. Jag skriver om mitt liv hur mycket jag vill, om min graviditet hur mycket jag vill och om vad jag gör om dagarna hur mycket jag vill, och mina åsikter. Det kan ingen ändra på. Ha en fortsatt bra dag ni andra sötnosar. Pussar! ♥




Btw, hur sämst får man vara att inte ens hitta till komwux? xD ska ha en enda lektion där, men vad fan jag kan ju ingenting i örebro! :(

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad är det som har häääänt? :/

2011-01-11 @ 07:14:14
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0