criminal minds.

hejsan. Har legat o tittat på familjen jones filmen, grymt bra! . ;)Verkligen sevärd hihi. ´Låg i soffan, halv död. pappa kom in med äggmackor till mig med lite kavjar på, såå grymt gott, och riktigt gulligt av han hihi . ;)
Drack mjölk till det, blitt riktigt sugen på de nu för tiden jöe. ooooh... min hals döööödar :c ..
Funderar på om jag ska se en till film o sedan slagga? skulle vilja se mer vänner avsnitt .. men jag och älskling såg klar på alla igår.. gash why? whyyyy? hahaha, varför kan dom inte göra mer avsnitt -.- .. aja, blir nog någon film till iallafall, eller ska jag sova nu? är helt slut o sliten fast jag bara legat o tyckt synd om mig själv -.- hihi. Men måste upp senast vid 9 för att försöka ringa mödravårdcentralen o sedan få tid där borta, för o kolla hur bebisen mår o allt det där!! .:P


eller .... tror det blir criminal minds nu på femman, brukar alltid vara toppen :) så de blire nog. hihi. Men i alla fall, hörs imorgon.


Oh, fan vad jag saknar min älskling, sjukt att man kan sakna någon så mhycket fast man bor så nära å syns så mycket vi kan ?? iallafall, det är de som kallas kärlek! :* Jag älskar dig Leszek Hoffman överallt annat på denna jord!

Kommentarer
Postat av: vbml

Vill du vara med i vår tävling? Åt vinnaren lottas ut ett bloggsvar, ännu hinner du vara med! :)

2011-01-04 @ 12:32:35
URL: http://vbml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0