all this things.

Ingen komwux imorgon, utan de blir på tisdag. De stod att kvällskurser + distans ska träffas klockan 16.00 - 17.40 på tisdag. För registrering och närträff. Men dom skriver så otydligt, vet inte ens vilket komwux jag ska till? eftersom de finns tydligen fler st här, men så tur har jag världens bästa älskling, så han ska ringa dom efter jobbet imorgon o fråga lite frågor som jag inte vet hur jag ska fråga dom! Så han fixar det. Men hoppas trääffen blir bra på tisdag då! De kan ju inte va något speciellt man ska göra, utan gå dit, få info, kanske få köpa engelska boken o säga hej, få schema sen dra eller? Måste prata lite med den läraren man ska få också, men det är ju distans så jag antar att de mesta man gör är hemma, men kanske lite möten i skolan läre ju bli. Iaf en kurs o göra , får vi se om jag klarar den bara, har ju somsagt ett klapp till huvud höhö.  Sen har farsan slarvat bort viktiga papper han skulle lämna in åt mig för dagar/veckor sedan, brabra. Klantigt..

aja, det enda bra idag var ju att jag var med min älskling, myste väldigt mycket, pratade om lite viktiga saker ;) hihi, och hade det helt underbart de timmarna vi träffades. Sen kom Adam o hämta honom, så nu jobbar älskling. Puss




Kommentarer
Postat av: eCigg

Annonsplats sökes ! http://www.xmart.se/affiliate_application.php?m=30

2011-01-10 @ 00:24:17
URL: http://www.ecigaretter.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0