110129

Hej alla sötnosar. Sitter hos älskling, igår blev de riktigt mys och sedan I´ll always know what you did last summer, fjärde filmen tydligen. Den var väl bra. Det blev en massa mys också, men han somnade tidigt -.- han var helt förstörd osv efter jobbet o allt. Men i alla fall, tillslut somnade jag också. Nu ska vi ner till willys och köpa lite mat och det. Jag och älskling fixade nyss de där på adress ändring, om att jag ska flytta hit , och så valde vi ett datum osvosv, så nu ere fixat och klart. Blir flytt hit om ett par dagar då hihi. Aja måste dra innan han tjuvkollar ennu mer vad jag skriver.;) PUSS!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

sov sött <3

2011-01-29 @ 22:37:57
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0