110127

Först vaknade jag vid elva av en väldigt konstig dröm. Då tänkte jag, men okej jag ringer o bokar tid för klippning. Det fanns tid halv 4, så då ska jag dit!! Hääärligt. :P




Ang min dröm, den var helt sajko bajko... Jag drömde typ att jag var med pappa och min farbror daniel, farbror patrik och camilla o någon mer tror jag det var , karlsson med förresten & farmor.. Vi var vi i nåågon glass butik. De köpte glass osvosv, jag köpte näst sist typ, sedan när jag väl fick glassen var vi någon annan stans, + att jag fick glassen i en påse??? I alla fall. Sedan svalde jag plast skeden också ;o och pappa o dom skratta.. Sedan åkte själva den runda grejen ut ur min mun och resten satt kvar i halsen o pappa sa bara så du vet kan de skära upp halsen, sen efter en stund måste jag vaknat! Tänk så hade jag kvävt mig själv i drömmen ;o hur läskigt som hellst var det. Det var läskigare, konstigare, sjukare än vad de låter som, jag är typ sämst på att förklara! :S






Så nu, ska jag äta lite potatis och kyckling, o brun sås + mjöl till ofcz! Graviditeten har gjort så att jag älskar mjölk, för de gjorde jag absolut inte förut ;b ..:P

Sedan vid tre ska jag börja gå mot frisörsalongen. I min takt kan de ta en tid o gå hihi. Ha de bäst nu blire mat på G! PUSSS! :P



Kommentarer
Postat av: Julia

Tja! Besök gärna min blogg http://juliahakanssons.blogg.se

Du lär inte ångra dig!

2011-01-27 @ 15:14:07
URL: http://juliahakanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0