110124

Igår natt låg jag och pratade med min älskling i telefon, tror det blev tre timmar? höh, vi hade små tjafsat lite på sms så han ringde mig så vi pratade istället, och allt gick bra, sedan började vi prata om förlovning, flytta tsm, barnet , och vilket datum allting hände osvosv, ;) kändes hur kul och skönt som hellst. Han ska väl komma till mig någon dag så ska vi börja se vad man ska ha med sig, packa lite osv, han får hjälpa mig med det hihi. Jag har också känt mig osäker, alltså inte p.g.a allt detta, utan att jag trott att han känt sig osäker osv, men vi pratade om det igår och han ville detta mest av allt och allting. Han var absolut inte osäker och sånt, så ingenting jag skulle oroa mig sa han. Sen kom vi in på ett dåligt samtals ämne, och då började vi tjafsa igen, de blev tårar för min del ;b känsliga lilla jag, nä men har blivit lite känslig ja. Men efter en stund sa han att han var tvungen o lägga på, + jag behövde också, skulle upp några timmar efter liksom. Han sa att jag skulle sluta oroa mig, och att han älskar mig. Sedan la vi på, sen fick jag ett sms av han : Jag älskar dig mest av allt, vill inte hålla på såhär :( förlåt " Sedan smsa vi lite till, och ja allting är löst kan man säga hihi. Men alltså, både jag o han blev ledsna igår iallafall. Men snart flyttar vi tillsammans och då blir allt kanoners!!! :PAlla par bråkar ibland ju, men jag har aldrig haft såhär stora känslor för någon annan i hela mitt liv som jag har för honom.. Jag lovar det! Riktig kärlek är vad detta är. 
Jag älskar dig mest av allt och alla, du betyder allt för mig! Du är den person som får mig att må bra, le, och du får mig att bli världens lyckligaste! 


I alla fall, nu ska jag äta upp min gröt, sedan fixa mig o sedan dra upp mot stan! På möte, ska vara där klockan tre. Sedan ska jag hem , lägga mig i soffan o se på tv, somnar jag så somnar jag, somnar jag inte så gör ja det inte. Men just nu känner jag att jag bara vill soooooova! :(haha somnade så sent inatt.

Puss och kram!

4 dagar kvar tills det blir ett halv år med älzkling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0