110122

Hejsan. I torsdags gick jag o mötte älskling, när han väl vaknat -.- .. Sedan drog vi till hans bror o tittade på matchen. Polen - Sverige.. Leszek o Peter sa helas tiden att Polen skulle vinna, ooo polen är så bra lalalala. Haha men polen ledde aldrig, de var Sverige som gjorde det, eller ibland var det lika. Men i alla fall Sverige vann o då kunde jag mobbas lite hihi. :P Inte för att jag egentligen bryr mig, ;) men vi umgicks, o pratade o allt dedär. Riktigt najs. Sedan på natten drog jag och älskling hem till han. Tittade på film o sedan tillslut så somnade vi. 
I fredags gjorde jag och älskling mat, eller mestadels han, men underbart mat!! Sedan kom hans vänner, de spelade spel, jag tittade på. Sedan kom David också. Så det blev en hel del snack, lite ångrar jag ifrån igår, lite är jag fortfarande ledsen för... Men saker som händer. Men ibland var det trevligt, ibland inte. :(


Jag älskar dig Leszek Hoffmann, mest av allt och alla! Du är mitt liv, mitt allt, hela min värld och min största kärlek någonsin! Du är allt jag vill ha, och det bästa som hänt mig och som finns. Tack för att du alltid finns för mig. Jag kommer finnas för dig föralltid. Jag saknar dig redan och ändå drog jag ifrån dig för kanske någon timme sedan max. Guuud, hoppas att vi kan ses snart. ♥ Du är det vackraste på denna jord. 


Pussar!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag måste plugga massa :/

2011-01-22 @ 14:47:05
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0