110115 - Grattis på 90-års dagen!

Idag fyller min gammel mormor 90 år! Så Daniel o ronja kom o hämtade upp mig o pappa imorse, fick gå upp vid halv tolv.. Inte så bra med tanke på att  jag inte kan sova på nätterna utan älskling, så jag somnade riktigt sent. Men var bara att gå upp, duscha o sminka sig osvosv. Sedan hämtade dom upp oss, åkte till farmor, sedan till gammelmormor. Jag, pappa, farmor, Gun, Fredrik S, Therese, Ronja, Virpi, Simon, Markus, Emma, Patrik, Daniel, Lillsimon,  och några till jag tydligen glömt bort ;o ..Kommer inte på mer namn nu iaf, men de ska vara några till? I alla fall, vi åt smörgås tårta, I LOVE IT! Sedan fikade vi en massa, en massa prat var det också.
Farmor till gammel mormor - Känner du igen Elin? hon ska bli mamma. Hon fyllde 20 år för ett tag sedan.:P
Då kollade hon på mig o log. Sedan var det en massa prat med släkten o vänner, riktigt mysigt var det i alla fall. Sedan när vi skulle gå så kramade jag gammel mormor, var bara orolig att hon inte skulle komma ihåg mig ;o .. hihi, men hon kramade tillbaks och sa att jag skulle ta hand om mig. :P




Kommentarer
Postat av: Natalie

Tror du vet vem och vad de handlar om om du tänker efter lite etcetc. Tellar dig på msn omru inte mins annars :D

2011-01-15 @ 20:24:47
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0