110113

hejhopp! Vaknade vid två typ?  hos älskling hihi. Sedan kom pappa o hämta mig eftersom älskling skulle till jobbet & jag skulle till ams o be några fylla i ett papper osv. Great! Sedan åkte vi till Läromedia och köpte  mina engelska böcker, och gissa hur mycket de tre kostade? 575 kr, btw, de två små böckerna kostade kanske 100 kr tillsammans, de var den sista stora boken som kostade resten.. Men i alla fall, får hoppas jag klarar detta nu? ska i alla fall göra mitt bästbästa och hoppas på de bästa. Tänkte kolla igenom mina böcker lite nu och se vad som ska göras osv, ena uppgiften ska i alla fall in senast söndag v4, men vill endå hinna, för kommer ta tid, så kanske bäst o försöka se igenom vad som ska göras i god tid. Känner på mig att de kommer bli riktigt tufft och sånt, men aja mer än att försöka o hoppas kan man inte göra. I alla fall.... Mer idag har jag nog inte gjort, snackat lite med en gammal vän bara, Nattalie. Kändes lite kul, gått i samma klass i låg&mellan stadiet. Så vi bytte nr och det. Men nu saknar jag min älskling riktigt mycket. Hoppas vi träffas snart. Nu ska jag sätta mig vid min laptop, slå på tvn, och slå upp böckerna och se vad som behövs göra, så man i alla fall gjort en början. Pust, riktigt hårt faktiskt! Men i alla fall,  Pusss!!!! 


btw, hade världens mysigaste dag igår. Myste hela kvällen / natten lång med min älskling, han är världens bästa person. Puss på det. 

Kommentarer
Postat av: denise eriksson

Var med och tävla om att bli helgens blogg.

http://deniseerikson.blogg.se

Vinnaren får en länk plus en inbjudan till bloggsvar.

(Om man inte redan har det)

LYCKA TILL! kram :)

2011-01-14 @ 02:16:40
URL: http://deniseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0