110112

Hej! Gick upp vid två tiden idag, gjorde lite frukost o sedan tog jag en promenad ut i snön runt vivalla, det var riktigt skön. Sen kom jag hem o slängde mig i duschen osv. Nu har jag ätit lite, och ska snart, när pappa tycker, åka till älskling, ska få skjuts dit. :P Älskling slutar vid 11 tiden, men ska vara hos honom tills dess, och sedan sova över ofcz. Blir myspys för hela slanten,;) ska pussa han ordentligt nu, saknat han som faen! :c :( .. Blir nog någon bra film och det skulle jag tro, men under tiden där borta? så ska jag väl ... kanske se någon film o äta lite chokladbollar jag gjort som jag tänker ta med mig xD .. hihi.  Hörs sen då sötnosar. Puss ♥




Kommentarer
Postat av: angelina

fin bild:)

2011-01-12 @ 18:34:33
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad tycker du om min outfit idag?



En blogg om sex, kärlek, vardag, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! =)

2011-01-13 @ 20:15:40
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0