110109

Hejsan.
Förlåt för att jag inte skrev igår, kändes helt enkelt som om jag inte visste vad jag skulle skriva, de rätta orden nivet? Var en riktig depp dag igår alltså, o de gör bara att jag saknar min älskling ennu mera, vill bara krypa ihop i hans famn o kyssa han. Att han aldrig släpper taget. hihi. Men vene när vi ska ses ens så. Men i alla fall, de är de enda som skulle få mig på bra humör, känner mig fortfarande krasslig om man säger så.

aja, har precis ätit frukost ha ha .. Hörde att farsans mobil ringde imorse, jobbarmobilen, så han blev tvungen o åka o jobba.. o han har ej kommit hem än höh. Stackare, har dom ingen annan att ringa? farsan jobbar ju ihjäl sig hela tin -.- .. iaf, ha de gött! Pusss

Kommentarer
Postat av: rebecca

Sv: okej, men vet du vad du kan göra, skicka några bilder du vill ha i din headern till [email protected] . Då tar jag tag i det när jag har tid :) Skicka helst högupplösta bilder, alltså inga webbkamera bilder eller mobilbiler för de blir inte så bra och det går inte att fixa så mkt med dom. Kram / Rebecca

2011-01-09 @ 16:26:54
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0