110106

Hallå hallå! :P;)

Har vart med älskling igår till idag, hur mysigt som hellst vill jag lova.

Nu sitter jag o snackar med emelie, jag försöker hitta en katt som jag kan köpa, blev intresserad av en katt, men den var slutsåld :c buhu, men skickar runt mejl till några osv! hihi, och hoppas att man får svar.


Sedan blire o fortsätta se oth igen hihi, ooooh saknar min älskling redan :c han joobbar natt ! buhu, och pappa jobbar också natt idag, orka! :c


pussss


Längtar tills den 28 januari 2010, då blire ett halvår mellan mig o älskling, o då blire helt underbart o speciellt , vi ska fira det också hihih puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bind upp sig och fastna i det liv du lever nu i resten av ditt liv? ..

2011-01-06 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0