110103 - sjukling :(

hejhej. Skulle på möte idag men pallade inte då jag hade feber igår kväll, blev bara värre, men tog tempen en gång och då var det 39,2 , men eftersom jag började bli mer yr osv märkte jag att den blev mer o mer, så fick sjukanmäla mig osvosv, för pallade inte gå till stan om jag kände mig såhär. Halsfluss tror jag dock att jag har faktiskt. Så svårt o svälja, gör så jäklaa ont när jag sväljer? oorka :/ .. Sedan gör de grmt ont när man hostar osv också. Kanske borde kolla upp halsen? ska nog ringa vårdcentralen idag eller imorgon, jag brukar alltid vänta till de sista, men borde kanske kolla upp de lite tidigare nu?om det är halsfluss, blire lite svårt för man ska svälja tabletter i tyl tio dagar, två om dagen har jag för mig, och med denna hals kan jag inte det näre gör såhär ont, när halsmandlarna är uppsvullna till max osvosv, hur ka jag göra, kväva mig  själv? blev svårt förra gången, hade exakt såhär för ett år sedan ;b fult.

Ringde också mödravårdcentralen imorse, de säger att man ska ringa mellan 08.00 - 11.30 och iallafall boka tid, men jg ringde vid 10 och jag kom ej fram, behöver liksom tid nunununu, eftersom jag vart på mitt sista ultraljudsundersökning... och då skulle man ringa dit igen o börja gå osvosv. Får väl gå upp tidigt imorgon igen för o ringa då -.-


Puss, inte mitt bästa humör inte nej, + jag saknar älskling sådär enormt mycket!!! han gick tidigt idag till jobbet, ooooh. SAKNAR DIG MIN PLUTT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0