1 januari 2011!! ;)

oh, e så sjuk att jag dör. Nej men nästan, tror att halsflussen är tillbaka? eller håller på i alla fall.. Kan inte svälja för då gör de ont etc etc, sen har jag lite feber, tog tempen nyss, fryser som fan fast jag har typ mycket kläder på mig + filt. Kan vara kanske att de var som en chock, var hos älskling där har han j'tte varmt, sedan hemma hos mig o här e de kallt eller? vene.. men älsklingen kommer hit snart i alla fall, vid 4-5 tiden skulle jag tro. Blir o mysa, han börjar också bli sjuk så får ta hand om varann riktigt, men jag e rädd om ja får för mycket feber, då blir jag riktigt riktigt yr, det är jobbigt. Kanske ska äta glass o jordgubbar sen hihihih. Ska försöka äta fiskgratäng nu, ska försöka svälja det. uh, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0