whats new?

Hejsan alla. Kom nyss in dåårå. Påväg till stan så gick jag in i en affär och köpte mascara, ögonskugga, kajal och röd nagellack. Väl behövligt tycker jag :)) Behöver nog inte köpa så mycket kläder & smink på ett bra tag nu, så nu blire o spara de pengar man har & får i månaden och det, eftersom man blir sambo nu på lördag! ;)
och så när jag packade ner alla kläder i väskor, påsar och allt som finns, så märkte jag hur jävla mycket kläder jag har, så nya kläder behövs nog inte på ett tag hehe. Men jag och älsklingen ska i alla fall shoppa i slutet av feb, då jag o han fått pengar. Till bebisen o till oss själva då. :)) Blir perfekt. Sagt till han att ja o han får handla lite mat på söndag, så man ej behöver handla på ett tag, + att han jobbar typ från 14.00 till 23.00 eller något nästa vecka, så då måste man ju kunna göra mat och sånna grejer hehe :P Men allt blir bra, det ordnar sig. Men längtar som sjutton till Lördag baby!

I alla fall, sedan tog jag bussen ifrån affären, till stan, gick till bibblan och hittade ingen bra engelsk bok, tillslut tog jag en, får hoppas att man kommer kunna förstå den och sedan att den e intressant så att man har något att skriva om den sen. hihi, sedan träffade jag Amaal! :P Vi snackade lite, gick runt lite oså, riktigt kul o träffa dig tjejen! ♥ Var ju ett par månader sedan sist, hihi men nu kommer vi bli typ grannar, så blir o ses lite mera hehe. Sedan gick jag till mor, hämtade Felicia o då gick vi till La baguette . Riktigt god mat, jag tog en pasta sallad med kycklig, och hon en bakad potatis. Nu sitter jag här o skriver blogg, och ska snart måla mina naglar, sen sätta mig o titta på tv i soffan.

Btw, sökte ett jobb igår också, man behövde ha barnskötar utbildning, och det har jag ju. Men berättade också att jag e gravid, så att dom vet :)) Får se om man kan få det jobbet, o kunna jobba i någr månader. Annars räcker det för mig att jag pluggar Engelska B, och sover hela dagarna! ;) och jobbar efter mamma ledigheten om något år haha. Nej men vi får se hur det blir i alla fall.


Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0