Sleep tight.

Tjabba tjena hallå!



En gång i tiden var man smal.

Fast nu har man något helt underbart i magen som växer o växer, o sparkar o sparkar. Medan jag går upp i vikt :/ hähä. nåja.

Har tråkigt, tittat på tusentals csi program, tillslut blir man nästan skraj, liksom felicia ligger o sover i rummet medan jag e här ensam vaken, :( Imorgon ere fredag, vene vad som händer då, alla ska väl ut o festa? ;) Så för min del blire nog filmkväll! :)) .. Sista dagen man sover hemma hos pappa, elle aa kommer ju dit fler gånger men flyttar ju hemifrån på lördag!

vad händer nu? hmm.. Blir väl o sova snart, om det ens kommer o gå? med tanke på mitt äckliga sömnproblem.

Ni andra får ha det toppen i knoppen tycker jag!! :P PUSSS!




Oh, gud vad jag hatar de äckliga halebop reklamerna! :S Seriöst, vad är de bra tillde e ju inte direkt så att fler vill ha halebop, eller hjälper det ens när en tjej sitter o sjunger om halebop? eller ett barn som slår på trummor? Eller när en kille står o skryter för hans vänner att han e så ballvad har de me själva halebop o göra. lol.


Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-04 @ 09:31:47
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Maja

Men kärlek, så underbart att vara gravid! :D:D

2011-02-04 @ 13:05:14
URL: http://soyloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0