Nyförlovad ♥

Svar till ett anonymt kryp som inte vågar visa vem det är ;), dedär med iphonen, jag fick den av pappa, ja det fick jag. Men de var inte jag som bad han köpa den utan han ville väl det? ska jag säga nej tack vill inte ha den, bara för att jag e 20 år?  och för att du säger det ? :p lever på pappa gör jag inte haha, flyttat hemifrån, jobbar, har en egen familj o allt, tänk dig lite för innan du sätter dig på din feta röv och skriver idiotiska saker? Nog lilla du som inte e nöjd med dig själv skulle jag tro :P nörd. ;) Så fegt av dig iaf.


I alla fall , idag förlovade jag och älsklingen oss! ♥  hans familj kom o fikade lite, prata osv. Men kanske tar in någon bild lite senare ha ha ♥ Om de fanns någon som var lite sådär okey.


Puuuuuuss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0