Lista...

När vaknade du imorse?
Svar: 
Typ 05.45 vaknade både jag och älskling i panik av min dödande alarmsignal på mobilen xD ( flög upp ur sängen ) vilket egentligen e bra?  

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
oh nej, orkar inte jobba.

Vilket humör är du på?
Svar:
 Jag är riktigt glad!! :P Men just nu, döende trött!!:(


Vad har du på dig just nu?
Svar: 
Svarta riktigt snygga o mysiga mysbrallor,  en svart baslinne, ett vitt linne över och en grå cardigan.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
choklad! xD haha.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Fyllde på mitt busskort. 

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Jobbat idag, och ikväll blire att fixa lite här hemma i lägenheten o sedan blire vila lite.


Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
  when you say nothing at all.


Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
hehe jadu, jag vet inte? det kan vara intressant, ibland i alla fall ^^ Denna blogg handlar om min vardag, egentligen allt möjligt? om min graviditet, mitt liv, mina åsikter & tankar iaf :P


Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Ja det tror jag, av älsklingen .. vet inte riktigt vad, men brukar jämt få komplimanger av honom! :P


Vad borde du göra idag?
Svar: 
diska!! 

Vad ska du ha på dig idag?
Svar: 
Det jag har på miii nue. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0