Köpt nya skor! ♥

jag har världens sötaste och bästa pappa ♥ hihi.
jag satt och spelade lite Nintento wii i min ensamhet moha, men det var faktiskt kul, dock roligare o spela med någon men orkade inte bjuda hit folk osvosv. :P Då ringde pappa mig o frågade ifall jag behövde skor, givetvist sa jag ja eftersom att jag verkligen behöver nya skor nu när jag jobbar och allt det. Jag tänkte dock köpa det i slutet av månaden när man får lön och det, ( då ska jag även köpa e skön jacka, min andra jacka har bara stora hål i fickorna :/ nycklarna och pengar försvinner hela tiden haha. ) Men i alla fall, sedan kom han o hämtade mig här hemma, och då tog vi en tripp till marieberg, sen in i skopunkten. jag köpte två par skor, ett par lite högre vinterskor, alltså inte klack utan typ till knävecket ungefär, sånna varma skor som typ alla har ha ha, har redan höga vinterskor dock, men kan vara bra med lite omväxling.. Sedan köpte .. elle ja , fick .. jag ett par till skor. Lite lägre svarta skor, som faktiskt också var ursnygga. Som jag dock ska ha imorgon, och som inte gör att allt vatten/snö/blask åker in i skon, vilket är toppen bra!!! Varma är dom nog också, annars så får man ta sockor eller dubbla strumpor hihi ( råkade först skriva skor, hade ju sett roligt ut med dubbla skor, om de ens hade gått!!:P) . Men de gick bra, och så köpte han ett par snygga skor, han hade tre st att välja mellan och han tog dom jag tyckte var snyggast, gjorde han rätt i tycker jag :P Tack ♥ iaf. De var riktigt snällt och gulligt faktiskt. Han brukar t.o.m skjutsa mig till jobbet p.g.a att jag inte pallar ta bussen, men nu kommer jag bli tvungen o ta bussen ibland, så ska kolla hur mycket ett busskort kostar , så får jag ta o köpa det. Lite ovant att inte bo hemma hos pappa eftersom jag alltid vart pappas flicka ha ha, jag lovar! När jag var liten, jag ville inte åka på kollo som alla mina andra vänner gjorde för då skulle jag få vara utan pappa i två hela veckor, heheheeh. Men nu ere såklart inte så eftersom jag håller på o bilda en helt egen familj och allt det, men såklart e dom min familj fortfarande, kommer alltid o vara! ♥  aja , nu babblar jag skjortan av er vah?

såååå, nu blire nog någon myyyysig liten film som jag kan glutta på, men ska tvätta bort sminket först. Men sedan kommer jag nog däcka väldigt fort... Sen inatt när älskling kommer hem, så kommer jag säkerligen vakna hihi, då blire massa kramar o pussar.. Saknar han redan, helt sjukt!! Vi bor ju tillsammans, så de blir förståss en lättnad.. hihi. Ont i ryggen har jag också, och jo visst har haft problem med den förr, men detta är värkar som kommer o går osvosv, undra om de e för att de kanske börjar bli tungt och sen något för graviditeten? aja något ere, men ont göre ;D känns som små mensvärkar typ, inte riktigt, lite anorlunda, men typ :p



Näääe, nu får ni ha de så bra så hörs vi antingen senare eller imöra. Pussssssssss!




Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

Nice blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2011-02-10 @ 14:02:01
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0