jobbjobbjobbjobb.

Fick en liten fråga här i inlägget under såg jag. Så svar på tal! ;)
Dina om
110215:

vet du vad det är för kön på bebisen?
Och vad ska den får för namn?:)

Svar - Enligt sköterskorna ska det bli en flicka och isåfall ska hon heta kelly! :P



Idag jobbade jag dårå från 12.00-16.30, det gick jätte bra. Var jag och en till personal som jobbade med barnen hela eftermiddagen. Man fick mycket gjort, jag och hon kom riktigt bra överens. Pratade mycket om barn också, och om lite allt möjligt, det kändes kul faktiskt. Barnen var så små, så man vet inte riktigt vad man kan göra heller. Men lekte lite med dom i alla fall. Imorgon ska jag jobba där igen, från klockan 8.00-13.00 .. Så faktiskt, riktigt sköna tider hihi ;) Fick ett busskort av pappsen också, så nu slipper jag betala med mobilen, annars hade de blivit riktigt dyrt, som denna räkning kommer bli. :( Men i alla fall. Sedan kom pappa och hämtade mig, och skjutsade hem mig. Älskling var redan vaken så vi myste en hel del, pratade lite, jag berättade allt som hade sagts i mvc och det. Måste också skaffa järntabletter.. baby ska gå till apoteket imorgon o kolla lite oså. Nu sitter jag och äter lite mackor och ser på simpsons. Blir nog o prata med Emelie via skype också ;) Nice, sen ska försäkringskassan typ ringa mig imorgon. Aja, trött är man också.. Kommer sova riktigt skönt i natt, och somna tidigt ;)Gooodie! Nu är älskling på jobbet i alla fall :/ så tråkigt när vi jobbar helt olika ibland...
Hade gått upp några kg också! :P Men allting såg bra ut.


Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

=)

2011-02-16 @ 20:34:31
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0