järn...?

Igår började jag äta Niferex, järntabletter som man ska göra under sin graviditet. Men jag hatar dock mina jungel halsmandlar, skojar inte... Lika stora som en stor jungel!! Almost i alla fall haha. Igår så fick nästan älskling tjata på mig att ta en, trodde att jag skulle kvävas och dö, men nej det gjorde jag ju inte ;) haha, men sen tog jag den o det gick kanoners!! ;) Men när ja o babe pratade om det igår så tittade han igenom en massa papper, o där hittade han ett typ diplom eller vad man ska kalla det, som bevisar på att han kan all sorts räddning, så han hade ju såklart räddat mig då ;) hihi.. men sen idag, tog jag den o de gick bra, menmen det går  säkert bra, måste ju ta dom dock, eftersom jag märkt att jag behöver mer järn o allt det.. Likblek, blir helt slut för ingenting ( kan gå några meter och få håll, bli andfådd osvosv ) .. Blir helt förstörd efter att ha gått upp för lite trappor.. Sen trött mycket o allt sånt, så märkte ju att jag behövde detta + min barnmorska sa det så. aaahjuste, blir ritkigt yr också, om jag stressar, men de vet ni ju, men det blev värre, kunde bli det för ingenting :s .. men i alla fall, får se om allt blir bättre nu ;)haha ...





Aja, nu bire chips o cola!!! och carro är nog här närsom!




Dagens
SPOTIFYREKLAM! fan.. måste man ha premium för o slippa få tusen gånger reklam efter varenda jävla låt eller??? + på gotland, en krog där, så hade dom t.o.m spotify reklam. HAHHA! ;) illa dära ju. Hört alla de reklamer som kommer tusen gånger om:( , jag orkar inte, :( haha. Puss


Kommentarer
Postat av: Jon278

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-05-18 @ 14:06:42
URL: http://jon278.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0